Powered By Blogger

Cautare

Adrese Utile

19 octombrie 2010

MUZA

  Poate cineva sa priveasca si din punctul meu de vedere macar o data?Doar sa se uite cum se vede si ce se simte...Toti oamenii care au facut arta in trecut aveau o muza...o iubire inchipuita sau una trecuta care ii tinea in joc.Dar oare se temeau de muze?Sau a fost vreuna dintre ele ridicata pe un piedestal de catre artist desii ea nu simtea la fel?Asta nu am cum sa stiu...dar pot sa descriu cum vad eu....
   Femeia egala,dar atat de inteligenta incat sa se urce singura inconstient prin simple cuvinte,care pentru artist sunt intreg universul,drumul spre emotia lui perfecta?Ce e iubirea?Cred k te iubesc tocmai pe tine numai din cauza k esti singura care imi dai acea emotie....si vreau sa o impart cu tine indiferent dak am interpretat gresit sau nu.Meriti din plin....dar c meriti???Cred k sa simti emotia asa cum o simt si eu si chiar sa o simtim impreuna....
Stii cu ce m-ai creea un mare dezechilibru acum?Sa stai in fatza mea si sa imi zici "-Asa e!Am vb eu ,dar incat sa te fac pe tine sa fi artist....'
  Daca as auzi asta de la tine,plec capul,si mi-as dorii sa nu te fi crezut niciodata cand mi-ai zis Nu si sa nu vad DA-ul plecand si stand departe, facandute doar sa speri k o sa ma intorc..pt k nu am plecat niciodata;)
  Cred k ne-ar sta bn in postura de scenograf-regizor.Ce zici luam Oscarul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu