Powered By Blogger

Cautare

Adrese Utile

29 septembrie 2010

Romania in gri

   M-am trezit dimineatza si incercam sa imi dau seama dak nu cumva nu e inca noapte,dar nu! Era fix ora 9 si afara era o vreme infecta.Deja incepusem sa ma gandesc la cum va descurge ziua...aglomeratie in trafic, oameni batuti in cap si indisciplinati exprimandu-si liber toata agresivitatea, soferi care trec prin balti si te fac varza ,cand astepti deja ud autobuzul plin ,care de 25 de minute e la 50 de m de tine si totusi sta pe loc.Totul se schimbase datorita optimismului care ma ajuta sa trec peste fiecare zi si m-am hotarat sa plec sa imi rezolv treaba.Aveam sa ma lovesc de de cozile interminabile de la evidenta populatiei si inca o data de oamenii nervosi pe noul DAE.Dar surpriza in intreaga zona sa produs o pana de curent care a durat mai bine de o ora si jumatate.M-am resemnat si am devenit un pic melancolic gandindu-ma cum acum vreo 25 de ani acest lucru era la ordinea zilei si k nimeni nu a murit din asta.
  Dar oare cum sa te mai poti obisnui cu asa ceva in ziua de azi si mai ales in Romania?Oare oamenii de atunci erau mai putin stresati?Nu cred...Dar un lucru e sigur...Erau limitati doar din unele puncte de vedere.
 Ati vrut libertate de exprimare domnilor politicieni...O aveti...Dar o avem si noi ....si tare as vrea sa va vad fara lumina in case, stand uzi de ploaie si scuipati de toti soferii nervosi, si sa va loviti de doamna de la ghiseu suparata si ea i s-a micsorat salariul, atunci cand trebuie sa va loviti de birocratia infinita.
 E decat realitate....:)somn usor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu