Powered By Blogger

Cautare

Adrese Utile

22 februarie 2010

Vise frumoase intr-o lume care nu viseaza

   Realizez k mintea mea elibereaza ganduri aparute parca de nicaieri,ganduri carora majoritatea nu le dau importanta desi sunt prezente si in ei.
   De ce apar aceste ganduri in capul meu cand sunt doar unu' din multime. De ce toate valorile din jur pt mn nu au nici o valoare?
   Sincer nici nu imi pasa si asta ma poate afecta in viatza de zi cu zi.Pana si exprimarea "viatza de zi cu zi" imi provoaca greatza. In comportamentul meu este o libertate pura, poate chiar nebuneasca si inconstienta care imi alunga tot ceea ce vreau sa obtin prin libertate.Degeaba nu tin cont de nimik cand cei din jurul meu tin si cu toate astea merg in continuare pe drumul meu desi toti spun k nu vreau nimik de la viatza.
   De ce trebuie sa mai si vrem ceva de la viatza in loc sa fim bucurosi si sa ne bucuram doar de faptul k avem viatza.
   Dar cum supravietuirea gandurilor pure ar fi pusa in pericol in aceasta lume, eu k animal trebuie sa ma adaptez situatiei si sa incerc sa supravietuiesc in acest mediu otravit, iar legatura mea cu lumea pe care o visez consta in faptul ca folosesc valorile, dar nu le accept.Cum orice animal are paraziti pe care ii accepta asa si eu accept, dar cand devine prea mult ma retrag in lumea mea si privesc cu mila la cei ce nu o pot face.
  Aleg sa scriu si sa transmit ganduri pentru k imi ofera un sens vietii.
  Am avut o periada de pauza in care am analizat mai bine ceea ce se intampla si concluzia la care am ajuns este aceea k nu vreau sa fiu unul dintre cei indiferenti.Tu vrei?
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu