Powered By Blogger

Cautare

Adrese Utile

30 septembrie 2010

'O' da bucuriei

        Daca va asteptati sa cant imnul UE nu o sa o fac.Dar am sa las loc bucuriei sa imi inunde sufletul.Nu stiu ce ii bucura pe altii sau cum se manifesta in fata celorlati,dar cum o fac eu de asta sunt sigur si chiar urlu tare "-SUNT FERICIT".Poate credeti k am luat-o razna, ce motive as avea sa ma simt asa?Sunt realizat pe toate planurile incat sa o pot spune?NU!Dar tocmai am descoperit drumul spre visul si scopul meu.Imi vad tinta mai bine ca niciodata si stiu sigur ca o sa obtin punctajul care ma va duce la nivelul urmator.Cine intelege ce simt acum?Poate nimeni in acelasi fel, sau poate toti,dar ori o tin doar pentru ei ori nu mai viseaza sau au fost inghititi de societate si traiesc sentimente artificiale.Eu plutesc peste toate astea si e magic c se intampla.
Trebuie sa le multumes celor care mi-au spus NU POTI sau FA ALTCEVA, pt k fara ei nu as fi avut forta necesara de a ajunge aici.Ceva de demonstrat?HMM... nu prea sau cel putin nimanui decat mie si celor apropiati.Dar cu toate astea o spun tare LA MINE A MERS.Ar trebui sa faceti toti la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu