Powered By Blogger

Cautare

Adrese Utile

1 octombrie 2010

The Real Rocknrolla

People ask a question...
What's an Rock'N'Rolla?
If you think cause is all about drugs drum's and hospital drips you're wrong my friend.OH NO!!!
All of us we like a piece of good life.
Some the money....
Some the drugs...
Some the glamour, faim and sexual games
But an real RocknRolla is different my friend
Because an Real RocknRolla want's the fuckin lot.

Este replica de la inceputul filmului pe care personal l-am urcat pe un piedestal unde l-am premiat de fiecare data cand l-am urmarit aproximativ de 100 si ceva de ori si l-am intors pe fiecare parte sau situatie traita sau cu care rezonam si a luat din partea mea multe Oscaruri desi privit prin ochii de critic cautand macar ceva care sa fie decat fructul  imaginatiei lui Guy Richie.
Am avut fiecare rol in parte si in toate am regasit fragmente din ceea ce sunt eu si am folosit acest film vizionandu-l cu cei apropiati si asteptand punctele de vedere ale fiecaruia.Intr-un cuvant am devenit un fel de psiholog ambulant ,cu o diploma in experiente proprii si doar cateva idei fundamentale despre psihicul uman si cum nimeni nu ar fi stat k material de studiu iar in cercetare trebuie sa investesti timp, pasiune,munca si mult exercitiu si sa tratezi fiecare esec k o experienta negativa dar pe niciuna k ultima incercare.Si pe cine puteam sa fac teste si sa le si suporte decat pe mine si rezultatele se inmulteau direct proportional cu incercarile.Ce rezultat bun o peronalitate sanatoasa minte-trup-spirit.Un fel de Graal pt mn dak ar fi sa imi numesc cumva chemarea asta care ma tine intr-o fuga continuua,dar cu tinta clara si improspatand mereu imaginea mea la capatul cursei si sa o trec la palmares eventual sa ma pregatesc de urmatoarea.Si nu ma refer la un Graal pe care il cauta toti din dorinta meschina de imortalitate ci de a stii k ai parcurs o etapa si ai lasat niste semne k ai trecut si tu prin acea dimensiune.
  Si mi-am cam luat avant dar intr-o directie mai mult necontrolata de mine, ci de ceea ce imi dadea avantul spre a fii personajul principal in filmul vietii mele si cu tot atatea premii date de oamenii care au inteles ce am vrut sa transmit.Dar nu stiam nimik despre cum sa faci un film,cum sa scrii un scenariu.Aveam ideeile, dar era un infern sa scot ce e mai bun din mine ,din cauza k am preferat sa detin inteligenta dobandita prin experiente de viata si din orice fel de domeniu decat prin educatia de la scoala care simteam k imi smulge visul din suflet si imi alege altcineva drumul si locul si regret k am gandit asa k era doar realitatea si puteam sa o tin in frau si sa folosesc decat pt ce imi doream cu adevarat,dar fiecare se dezvolta la timpul lui si acum a venit si al meu.,in schimb atitudinea k baiat sa poti sa te faci respectat un pic de agresivitate ,dar numai cele care atrageau fetele k era explozia de hormoni si dansul lupilor, coportamentele de baiat rau dar intelept mi-au placut mult,dar nu aveam ce aveau cei pe care ii urmam in schimb mi-am dat seama k poti fi de n ori mai al dracu cu o minte brici si timp scurt de reactieMai ales k imi doream un film documentar si lumea care ma atragea imi putea fi fatala dak faceam cascadoriile singur,si mi-am ales siguranta si sanatatea mai ales dupa c am primit si o palma de la viatza cruda cand am pierdut singurul barbat d la care aveam nevoie sa iau atatea tatal meu.dar am furat orice idee sfat sau exprienta a altcuiva ori o dorinta de a stii mai mult despre cv si am inceput sa caut lucruri despre cum sa tratezi moartea si trecerea cuiva  pana inspre ezoterism trepte ale subconstientului si au ajutat si mi-au dat forta sa invat ceva nou si cu un handicap pe care l-am transformat in atu negativ in pozitiv ,dar m-am ales si cu o  meserie de cap de familie sau macar in casa si aici inca am de lucrat la zona de confort care e prezenta numai in aceasta situatie, responsabilitate mai mare gandindu-ma la cum am fi vrut amandoi sa fim si nu am apucat sa facem schimbarile la noi si pe urma intre noi dar ma simt minunat si impacat ori de cate ori povestesc cate ceva si reusesc sa il cinstesc asa cum as fi vrut sa o fac mereu dar gandindu-ma k si asa le simte si bucuria mea e atat d intensa incat o simte acolo unde ar fi si capata totul un sens ,dar acceptand in acelasi timp si lipsa vesnica din realitate. si m-am adaptat,numai asa putem evolua, lasand amprenta noastra asupra unui lucru ,apoi sa il impartim cu cei care au un un vis comun macar in unele aspecte si suntem intr-o continua competitie,aceea de a fii mai buni decat inainte .Dar stiam de ce am nevoie pt a afla mai mult si unde sa caut informatiile, si sa imi incep lucrarea care era de fapt viatza mea si actorul principal EU insumi.Din start aveam nevoie de actorie,actori care sa se potriveasca in film, prezenta feminina care are un rol foarte important mereu,dar daca o ridici la nivel de muza si tot ceea ce faci e o joaca ca un ritual plin de gratie, artistic chiar si ipostaze care te fac din nevoia de imperechere dictata de creierul de animal,cu toata gama de calitati artificiale create de societate,sa te dai mare in fata EI,crede-ma k te ambitioneaza mai tare decat orice vrei tu,mai ales sa fie tot o conducatoare si ea care cere sa ai niste dotari din fabrica un pic umflate si ma refer in special cat de dezvoltat ai creierul mare si c poti sa ii oferi in viitor, k nu poti chiar sa reusesti totul sa o multumesti si cateodata chiar crezi k ea stie k e motivul pt care u mutii muntii si ai impresia k e o fiinta atat de diabolica incat chiar stie ce face(dar am patit sa ma schimb cum a vrut ea si sa ma schimb la un nivel mai ridicat decat sa asteptat si sa fiu eu ala care astept sa vad cum isi foloseste creierul ei asa fel incat sa vad k ea nu are nici un gand sa faca intrecere si sa ne continuam joaca)dar urmatoarea va fi mereu mai buna si din ce in ce mai mult aproape de intregimea perfecta, k doar suntem pozitivi si nu folosim jumatati de masura si cum filmam un film 100% real aveam nevoie ca tot decorul sa fie real.
 Si mi-am imaginat personajul EU un tip "pe dos" de toata lumea, inteligent in mod artistic considerat de mic hiperactiv dar neoprit de parinti din creativitate ci din contra libertate supravegheata sa vada spre c ma indrept si paream sa fiu cel mai bun copil pe la vreo 5 ani ii faceam declaratii mamei si eram mare iubitor de animale si eram fascinat de piramide.dar nimik de exterior care sa le dea vreun indiciu despre vreun talent innascut decat educatia primita de la bunici si sufletul mare care il vedeau ei intr-un copil de gradinita care facea pe maturul pe la vreo 5 ani si care isi dorea sa traiasca cat mai repede viatza care o avea in fatza pentru k nimeni nu se gandea la o calitate perfect dezvoltata precoce faptul k visam cu ochii deschisi si povesteam toate emotiile pe care le simt la orice mic amanunt.....

(imi aduc aminte cat de fascinat eram de comportamentul animalelor stand pe langa ele cu orele cea mai marcanta  amintire fiind cu o catea care tocmai nastea si de care toti copii aveau frik,eu m-am apropiat de cateaua aceea si stateam cu ea si cu puii ei toata ziua, nu cu ceilalti copii cum am resimtit mai tarziu, lipsa socializari cu oamenii de varsta mea si chiar am stabilit o legatura intre verisoara mea si acea catea si stiam sa folosesc un comportament cu care sa ma apropii de animale,deci de oamenii urma sa imi fie si mai usor) 

.....imi doresc un personaj care sa uimeasca prin replicile simple,pline de invataturi si cu cat mai multa subtilitate posibila aratandu-si visul lui si prin asta se remarca.Dar tipul asta chiar exista undeva in mine ,doar k nu stiam cum sa il scot din anonimat si sa devina un artist cunoscut asa cum se visa.Dar a fost greu sa il conving pt k el se afla intr-o lume in care credea k are tot ce doreste,k le-a cam facut pe toate si le-a vazut pe toate si mandria trimumfa in el dar acea mandrie personala culege fructele si la savureaza k el sapat el a plntat pomul el sa ingrijit de el si la curatat de omizi,dar era emotie vie in tot si o simtea numai el si era atat de bun incat isi vizualiza visul k pe un proiect conceput cu munca si daruire dar el nu facea mai nimik isi lasa imainatia si el isi amplifica emotiile cautand-o  pe aceea perfecta care te muta din vis in realitate sau e o iluzie foarte reala...si visa de mult timp intr-o lume efemera cu parfum de verde si traia prins de mrejele a ce reusise sa simta in sufletul sau.Au fost ani de cand personajul era pregatit,furase meseria de la oamenii de valoare pe langa care culmea fara sa se zbata ajungea.Si el vedea in orice lucru un semn ajungand sa fie chiar superficial.L-am numit Aladdin,pe EUL meu ,dar nu trecea zi in care sa nu isi faca o intrare k o vedeta numai in momentele in care nu prea era aplaudat sau nefiind in program.Si el iesea numai cand starea psihicului meu era bombardata de stari artificiale datorate drogurilor.(iarba)Erai pur si simplu langa aceeasi persoana si iti vorbeau 2 pe rand sau chiar una peste alta...Eram  Vlad  real care vroiam sa il fac pe Aladdin sa iasa la rampa dar intr-o lumina buna avand in vedere telul meu,iar Aladdin era cel care lasa un gust amar celor care vroiau sa aiba un loc in distributia filmului meu si trebuiau tratati pe masura,iar el fiindca era arogant,era baiatul rau si atragatorul de fete si lumini asupra lui Vlad.Iar cei care il vroiau pe Vlad erau atrasi si uimiti de Aladdin si totusi numai cand este in starea aceea il pot vedea.Si o perioada i-am dat unda verde lui Aladdin crezand k asa va invata si Vlad de la Aladdin.Dar gandurile erau in realitate si realitatea era confundata chiar camuflata.Vlad a fost invins de umbra sa si lumea o sa ii fie inteleasa gresit.Se creease haos in mine, rateuri peste rateuri tot ce cladise Vlad in realitatea si asa crunta si dura , strica Aladdin distrugea in gluma,sau cu vorba lui acida care ii respecta propriile legi si valori si unde simte k nu sunt respectate spune direct ne-lasand loc de replica nimanui datorita comportamentului si a felului cum eram tratat si eu la randul meu.Dar ii asigura lui Vlad relatia cu fetele si cu oamenii pt k Aladdin ea mereu in centrul atentiei,cunoscut de toti si respectat si lui Vlad ii cam placea sa primeasca de la un rau latent care nu reprezinta niciun pericol pt niciunul din ei, atat de mult bn fara sa faca nimik.Deja incepea sa se obisnuiasca cu stilul lui Aladdin si iesea mereu cu el prin lume mandru k prietenul sau grandoman ii va aduce ceea ce el nu poate ,dar ambii se laudau cu rezultatele celuilalt. A mai trecut o vreme in care ne-am inteles perfect si chiar l-am facut pe Aladdin sa se schimbe sa fie mai pozitiv si sa trateze oamenii cu inima si cum o face el oferind ceva neconditionat decat starea data de lucrul bun facut si asta devenea o dependenta a lui Vlad.Dar cum orice dependenta se stopeaza cu o alta dependenta, iar Aladdin era atat de solicitat de faptul k a ajuns sa fie cunoscut incat Vlad nu isi mai luase doza de bucurie pe care numai el stia sa si-o fabrice,trebuia sa spele si fata plina de pacate a lui Aladdin,nu altundeva decat la munca.datorita varstei fragede si de nebunia varstei am crezut k pot sa am tot aveam statut social, eram la inceput eram in fata multora care cand eu trebuia sa dau bacul am fost exmatriculat si m-am angajat.Dar eram intr-o pozitie in care puteam sa spun tare k vezi k am putut si fara scoala.Si au inceput obiceiuri imprumutate de la strainii cu care aveam de a face,un respect de sine care ma facut sa imi fac munca aleasa aleator cat am putut de bine,dar nu era c visam,l-am scos pe aladdin in fata colegilor tocmai pt a creea o atmosfera mai destinsa la munca si sa am si un pic de dezvoltare in mediul acela,dar nimeni nu a inteles ce am vrut sa zic,Aladdin eram si pt seful cu toate faptele si un nou coportament la acelasi om HMM semn de intrebare?o luase complet razna.Apareau oameni care nu erau in rol un fel de figuratie ,dar care improvizau si Aladdin nu stia decat sa castige oamenii prin felul lui.Vlad era pe cale sa piarda orice sansa de a isi mai vedea vreodata filmul asa cum ar fi vrut.Si cum el era singurul care il putea tine in frau pe Aladdin si temperamentul sau,am gasit solutia.L-am inchis pe Aladdin in camera lui din lumea viselor sau cimitirul drogatilor unde la facut parca sa taca chiar si inchis, clar nu se simtea bn singur acolo facut sa cersesca drogul care ii dadea libertate in schimb Vlad a renuntat pt un timp la ceea c visa si nu i-a mai oferit pers sau decat lectura.Da Aladdin sa citeasa? Niciodata.nici macar adevarul care statea in fata lui si care il durea acum vazand in ce stare l-a adus peVlad cu adictia sa.Dar psihologul din Vlad suferea in realitate din cauza faptelor lui Aladdin.Nu isi terminase scoala deoarece Aladdin devenise un actor atat de bun incat reusea sa isi minta constiinta, prea slaba la puterea lui Aladdin de a manipula prin vorbe, care stia efectele si riscurile la care se supun amandoi da nu putea face fata la puterea lui Aladdin de a manipula chiar si pe sine punand in pericol tot ceea ce vroia Vlad sa faca spre binele ambelor parti.Vlad a cazut incet incet dar sa lovit atat de tare si in multiple locuri incat a zis gata, trebuie sa imi fac bine mie si o sa ne fie bn la amandoi.Vlad a trecut peste orice teama a sa sau emotivitate de asi asuma faptele pt amandoua persoanele cand a realizat,tarziu ce-i drept k cei apropiati mama sa in special e afectata de tot ce a facut el si cu raboiul lui mental,si nu mai are incredere in Vlad pt k ea nu il stie si p Aladdin si cum a dezvoltat el personalitatea fiului sau pe care intotdeauna la crezut k poate si chiar dadea semne.
  Aladdin statea inchis trecand cu greu peste faptul k nu mai poate visa liber si mai ales k constinta lui e suparata si il cearta intr-una.Si din curiozitate a rasfoit cartea prin care Vlad invata sa foloseasca inteligenta emotional,sa atraga fetele fara ajutorul lui Aladdin ca a doua persoana ci sa gaseasca moduri de a fuziona cele 2 personalitati.Si a stat grandomanul cu orgoliul sangerand si se judeca aspru  dar nevoia si temperamentul lui impulsiv la facut sa se roage ingenuncheat sa mai fie lasat sa viseze macar o data calcand pe una din regulile sale de baza aceea de a nu te ruga de cineva calcand pe demnitate fie si fata de tn si mai ales pt cv c esti constient k iti si face rau.Dar Vlad preluase controlul aproape pe deplin si deja lumea il striga Aladdin nemaifacand diferenta intre cei 2.Eram bucuros din nou si tot c la inceput cu Aladin dublura de caracter incepea dulce si se sfarsea amar pt Vlad,acum incepea amar pt amandoi da cazusera de acord.au reusit sa creeze un echilibru intre ideea scenaristului si actorul care ducea totul la nivel de arta se termina dulce pt amandoi si simteau aceleasi emotii.Vlad se putea manifesta cum simtea acum fata de toata lumea renuntase la masca si era si scenarist si actor si simtea o mare implinire desi filmul nici nu era schitat intr-u totul.Era nevoie de decor actorii au trecut prin mai multe teste din partea lui Vlad-Aladdin da faceau treaba buna impreuna.Dar k toate locurile sa fie ocupate si sa aiba si vizionari pe masura aveau nevoie de un colectiv si Vlad era in intarziere cu propriul film si era nelinistit si regreta k nu a facut totul mai repede iar Aladdin ii spunea plin de optimismul sau si ranjind aiurea chiar si cand nu era motiv de asa cv da era acolo si il facea pe Vlad sa se analizeze pe el si defectle sale si sa le indrepte k aflase cum si sa il trateze pe Aladdin de acum decat k proprie autosugetie a sa, dar cea il ambitioneaza direct din interiorul sau.Si devenea un intreg
  Si am facut cu mn insumi un pact...ii luam apararea  lui Aladdin psihologic k fiind tot eu dar nefiind suficient de inteligent emotional si treceam de la o stare la alta brusc in fata celor care i-au inchis usa in nas din cauza obiceiurilor proaste.le-am spus k il tin sub control k sa temperat, el coleric si eu melancolic am echilibrat balanta si am lipit cele 2 lumi facand-o una dar invatand cand sa ne deranjam unul pe celalalt dar k opinii din tipuri diferite de temperament si cand sa simta sa vina singur k am nevoie de ajutor.evoluasem in inteligenta emotionala era creierul pe care il exploatam amandoi eu cu creatia si talentul facut in urma unei ambitii uriase care mi-o luam din negativitatea celor din jur si o transformam in pozitiv cu totul fara sa mai fiu si bun si rau.si rezultatele nu au intarziat.Mi-am reluat lucrurile incepute si neterminate a nush cata oara ,dar totusi hotarat sa le arat celorlalti in special mamei k nu mai sunt cum am fost in trecut. si sa o rup si pe ea de trecutul care o urmareste si neincrederea in mine si care de multe ori ma franeaza din ce simt.Si in cel mai scurt timp a venit si idea de scenariu care sa imi ofere un film de exceptie si de care sa ma bucur cu cei dragi eu si sufletul meu si oricine .
1.am pus la punct in echipa EU si o sa o fac in continuare
2.mi-am deschis din nou usile inchise demonstrand k m-am schimbat si sunt iar cum asteptau toti
3.mi-am gasit fata care sa joace rolul de muza (aladdin a promis cuiva si si-a si tinut promisiunea k termina cu alte stari in afara de efectele usor euforice dar care il faceau pe aladdin sa fie iar el ala care e invluit de mister pe covorul lui zburator si cu jasmine alaturi de el)sa se simta si el artist la cuvinte si la complicat vorbe si intelesuri
4.eu ma bucur de absolut tot ceea ce simt si imi joc rolul in filmul vietii mele.
5.povestea este una care ma descris cap coada poate pt prima data in scris asa cum am simtit si cu inceput si incheiere.(app e atat de entuziasmat aladdin incat nici nu ma lasat sa dorm azi noapte deloc k si-a lasat imaginatia sa o ia la goana k parca avea nevoie de miscare si a plutit in deriva k un roman adevarat aratand starea de rau de mare rau)
6.datorita noua sau mai bn zis MIE am ajuns sa cunosc niste oameni care ar accepta sa fie producatori pt ideeile oricui are curaj sa viseze dar sa fie visul care trebuie:))
7.ma simt obligat sa fac si un pic de reclama
 http://www.happyfish.ro/
Si mare atentie k filmul meu vreau sa intreaca cel mai premiat film de mine. Am invatat sa zbor singur ,dar am studiat teoria celor care stiau deja. Am incredere maxima in fortele proprii k am experimentat pe totul pe mn si dak nu vedeam tot c nu fac bine poate nu  reuseam nimik din c mi-as fi propus.
Recomand tuturor cartea Personalitatea alfa- scrisa de Novacovici Pera caruia ii multumesc si il stimez k invata si pe altii ceea ce el a dobandit singur.Dar promit colaborare in competitie premiul fiind niste NOI mai buni. http://www.personalitatealfa.com/

Si totusi sunt un RocknRolla adevarat?nu stiu dak imi merit numele insa un alfa in cautare de un grup numai cu oamenii ca mine sigur caut si pana atunci ma port k un adevarat RocknRolla si imi pastrez echilibrul intre cei care se leagana inca cum bate vantul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu