Powered By Blogger

Cautare

Adrese Utile

12 noiembrie 2010

Fara titlu

          A trecut ceva timp de cand nu am mai scris ceva.Am avut o perioada de a face cu totul si totul alte lucruri decat de obicei.Dar s-au compensat.....am trait in realitate cateva zile si a fost ok...sunt teafar...dar am realizat multe chestii si nu pot spune k mi-a lipsit bucata asta cand imi fac timp sa scriu cate ceva, aberatii de multe ori si oglinzi ale mintii mele cretine....:)) Si azi am sarit din noile obiceiuri si le-am mai incercat pe cele vechi, jurand din nou , a nush cata oara , k nu o sa mai fac,dar continuii.
          Si uite-ma iar aberand pe blog ca aia pe care in sine ii urasc,dar precum care ma comport.
          Si nu pot decat sa ma simt foarte tare ca a fost o zi perfecta ,plina de oamenii pe care ii vreau si terminand cu ceva care imi place,dar uitasem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu