Powered By Blogger

Cautare

Adrese Utile

25 februarie 2011

25 Feb

           De cand ma stiu pe 25 Februarie,era ziua cand incercam sa fiu primul care zice "La multi ani",care pregatea cu ceva timp inainte o mica atentie cu multe semnificatii si cuvinte mari  facuta manual si gandita personal cautand sa fie mereu mai deosebita decat cu un an in urma.
           Ma strecuram inaintea celorlalti si o afisam sa poata fii vazuta si apreciata ca fiind de la mine.
           Mereu rusinat cand primeam multumirea pentru gestul meu,nu realizam lucrurile asa cum erau de fapt.
           Incet, incet pretentiile au scazut si probabil asta ma facut ca nici eu sa nu mai am aceeasi bucurie de a oferii un simbol .
           Cand am crescut am simtit tot acest mod de a-ti arata dragostea si stima fata de o persoana draga a devenit ceva de protocol,lumea vine aduce cadouri, mananca,isi etaleaza realizarile cu aroganta sau comenteaza esecurile celor care raman doar la stadiul de subiect de conversatie si se scuza frumos ca viata de zi cu zi trebuie sa continue.Parca atmosfera de familie se rezuma la cateva zile de nastere si 2 sarbatori inventate care erau mai mult o obligatie impusa.In acest fel eu nu ma mai incadram in obicei.Daca fac un lucru il fac din suflet si daca il simt cu adevarat.Si conflictele au inceput sa apara,toti intreband mirati cum de copilul care nu isi astepta randul cand era vorba la a face un cadou, acum devenise neatent si chiar opus de ceilalti.
Dar nu plecasem nicaieri,ci nu vroiam sa fiu murdar in fata cuiva care merita sa i se aduca multumiri nu o zi pe an, ci in fiecare zi.
           Asadar am dat oamenilor fata de neadaptat care o vedeau atat de strident la mine ingropand de ochii lor adevaratele mele ganduri.
           Si nu putine au fost ocaziile pe care le-am ratat intentionat doar pentru a nu fii ca ei si preferand sa fiu judecat in lipsa chiar si de aceia pentru care as fi putut trece peste orice si facand lucrurile asa cum le faceam in trecut.
           Doar ca timpul mi-a aratat ca nu trebuie sa tii cont de ceilalti chiar daca esti privit cu ochii rai,pentru ca e foarte posibil ca la un moment dat persoana care era cu adevarat importanta si o si consideram importanta sa dispara brusc si vina ramanand, un sentiment de vina care te poate lovii oricand.
           Si sa intamplat cel mai urat lucru, chiar si cand am vrut azi sa cinstesc memoria persoanei careia i-as fi vorbit,dar pe care am pierdut-o din cauza ignorantei oamenilor am fost pus la pamant de cele mai negative ganduri tocmai acelea ca am fost slab in fata raului si binele care este prezent nu are nici o putere.
           Astazi este ziua de nastere a tatalui meu,dar caruia de acum i-o vom sarbatorii in lipsa,iar singurele cadouri vor fi gandurile bune si amintirile frumoase din timpul acestui stadiu pe care el la depasit asteptand candva sa ne regasim intr-o alta forma.
           Sper ca acest text sa fie felicitarea aleasa de copilul de 5 ani asa cum obisnuiam,iar cuvintele sa fie dovada recunostintei pentru viata daruita si dragostea pura si fireasca care ar trebui sa fie prezenta in toti neconditionat.
                                                                                                Odihneste-te in pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu