Powered By Blogger

Cautare

Adrese Utile

6 ianuarie 2011

O poezie

        Stiu ca iti este greu,
        Sa treci prin ce-am trecut si eu
        Caci eu te inteleg,caci stiu
        A fost demult,acum sunt viu
        Si vreau sa iti arat si tie calea,
        Dar cheia mea este rabdarea
        Si speranta vie
        Ca intr-o zi ca mine
        O sa gasesti alinare
        La tot ce nu te lasa-n pace
        Si stiu ca tre sa treci de una singura prin asta
        Dar nici nu pot fi indiferent
        Si nici tu nu-ti doresti sa fii
        Si-ncerci in fiecare zi
        Sa stai,sa suferi si sa plangi
        Dupa cel ce te-a distrus
        Si tu si eu avem in jur,persoane care
        Desi pe cer se-anunta ploaie
        Ele ne spun increzatoare
        Ca dupa ploaie vine soare
        Eu sper c-o sa te simti mai bine
        Stiind ca eu sunt langa tine
        Ca eu stiu asta,si te las
        Sa rezolvi singura acest caz
        Dar o sa fiu aici mereu
        Sa ai un loc cand simti ca-i greu
        Si tot ce-am spus pana acum
        E datorita tie
        Mi-ai dat curaj sa scriu din mine
        Si sa pun ganduri pe hartie
        Iar astazi eu trimit spre tine
        O poezie.
       
        

Un comentariu:

  1. E pentru prima data cand imi fac curaj sa incerc sa scriu si o poezie.Iti multumesc ca mi-ai dat incredere si ma simt dator sa fac cu tine cel putin atat cat ai reusit tu cu mine, poate chiar fara sa vrei.Te respect maxim :X

    RăspundețiȘtergere