Powered By Blogger

Cautare

Adrese Utile

29 decembrie 2010

Vant in panze

     Aveam impresia ca nu mai sunt motivat sa fac ceva.Stii! ca atunci cand cunosti metoda,dar nu e nimeni care sa ti-o puna in practica( atentie contine subtilitati reale )
     Cuprins de un curent care promitea a ma tine in fruntea clasamentului spre vis,brusc franghiile care le innodasem cu mana mea si care imi tineau panzele in vant prielnic,s-au desfacut si eram In Deriva.
     Deshidratat, infometat si obosit imi aduc aminte de port si cum oamenii care credeau in mine,isi fluturau palariile urandu-mi succes pe mare.Dar din extazul acela si din nebunia de a ajunge la destinatie,am comis o greseala fatala intregului drum.Am neglijat manualul vasului meu si nu am urmat codul marinarului.
 Nu am privit spre far sa imi vad muza facandu-mi cu mana si binecuvantandu-mi drumul...si datorita ei tinand minte proaspat planul in ansamblu,caci ea e singura care, dorind atat de mult sa ma intorc invingator,stie sa se roage marii si vantului si acestea ascultand asemeni unor supusi in fata unei zeitati.
     Sper ca semnul meu sa fie vazut de fata din far, si fiind asigurata ca ea este carma avantului meu in lume si primind in schimb iubirea mea neconditionata de marinar betiv:))

    Acum revenind cu picioarele pe uscat vreau sa mai spun ca sunt bucuros pana peste cap pentru ca in sfarsit simt ca viata mi-a intrat pe drumul potrivit, facand ceea ce imi place, traind liber la fel ca un marinar,eu marea si corabia construita de mine, si multumind fetei care desi nu sta intr-un far, ma face mai puternic si mai ambitios.Iti multumesc:*[I hope to hit you:* :))]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu